Jag har gjort mycket med dig, jag gör gärna lite till.."
torsdag 3 februari 2011
Bara MiN
Snor :(
Ont i halsen, tryck i bihålorna och snoret rinner. Stackars mig. :P
Men det blir inget bättre av att klaga.
Jag hoppas det går över fort.
Just fått tacos hos mormor & moffen, lyxigt.
Prosit och hej!
Skickat från min iPhone
onsdag 2 februari 2011
Det här blev det!
En del saker - jättefina.
Överlag - inte jätteimponerad.
Jag vill ha unisexa färger och mönster, mycket färger.
Det här set'et gillade jag!
Kvaliteten kändes jättemjuk och fin så det ska bli spännande att få testa kläderna live.
Natti.
Blingo
Då ska jag bege mig till systeryster på Blingovisning.
Har hört både ris och ros om det märket så det ska bli spännande att kolla in det.
Det är lite kul tycker jag när man kan matcha mamma/barn med lika kläder.
Nu ska vi läsa om Kråke här. :)
Ciao
Vilket väder!
Man blir ju alldeles glad.
Tror vi måste ta en promenad ned vagnen på eftermiddagen när pyret sovit färdigt.
Det gick bra på BVC.
10,8 kg och 84 cm rent guld.
En spruta i benet fick hon oxå. Aj!
Skickat från min iPhone
BVC
En lämplig dag att boka in 1,5-årskontroll på alltså. Vi ska vara på BVC 10:15.
Trollet ska mätas, vägas och förhoppningsvis bli vaccinerad oxå. Hon är ju fortfarande förkyld så vi får väl se vad dom säger.
Tonfisken vi åt igår var god! Mira gillade den jättemycket så ett hett tips till barnfamiljer. Man kan säkert byta ut riset mot pasta om man vill oxå.
Ikväll blir det Blingo-party hos syster. Mys!
Ses!
tisdag 1 februari 2011
Heja heja!
Meera! :)
Har fått en hel del på FB oxå. Kalasbra.
Testar just nu tonfiskgratäng med ris som Erica tipsade om. Utlåtande kommer.
Ciao