Imorn får vi hem nya soffan. :) Äntligen! Det kommer bli så fint i vardagsrummet nu.
Våran har divanen på höger sida annars är den lika som på bilden med härliga nackkuddar. Myys!
Pär drog iväg till gymet med Micke så pyret och jag myser ensamma en stund. Varvar Barnkanalen och skidor på TV'n, läser böcker och sjunger.
Älskade unge. Hur kunde vi göra något så fantastiskt?
"Svaret på vår kärlek finns hos dig.."
Imorn är det ny vecka och nya tag. Jag planerar att vräka förkylningen ur min kropp.
Pling.