Det händer inte ofta att man får sova ut och vakna före henne. Vet inte vad det tagit åt henne de senaste dagarna men jag klagar inte.
Nu var det visst morgon i rummet bredvid oxå! :)
Skön söndag.
Nu var det visst morgon i rummet bredvid oxå! :)
Skön söndag.
Att gå till sjön är en perfekt miniutflykt när man vill slå ihjäl nån timme eller två. Bara fem minuters promenad hemifrån oxå.
Snart ska vi nog dra oss hemöver för att hänga ut tvätten och förbereda lunch.
Senare får lilla fröken busa med Anna medan jag sticker ut på Hölick och beundrar vigseln mellan A & M. :)
Ses!
Update: Nu springer Miran med vatten till knäna som hon inte gjort annat och ropar: "Ja tycke om bada!" Älskar.
Miran var världens bästa idag (som alltid iofs) och gav oss sovmorgon till 8:30 för andra dagen i rad. Guld värt! Speciellt när man är ledig och verkligen kan sova ut.
Efter frukost och de vanliga morgonbestyren hoppade vi på cykeln och trampade till lekparken. En helt perfekt dag där idag. Typ inga andra barn och helt underbart väder.
Eftermiddagen spenderades både på Ica Maxi och hos mormor och moffen.
Nu är vi proppmätta efter grillad entrecôte med couscoussallad och ligger här i soffan och pustar. ;)
Men lite plats för glass och jordgubbar finns det ju alltid.
Imorn väntar Stockholmsresa för Pär och bröllop för mig.
Vackra Angelica och Mathias gifter sig. Kommer bli så fint!
God kväll.
Vi åt grillat, så himla gott! Och en helt otrolig efterrättsbuffé som gick i temat jordgubbar och choklad. Mums!
Jag slocknade på soffan strax efter sju när jag nattat lilla damen och vaknade strax före nio...
Så nu är jag pigg igen. :) Väntar hem Päran som spelat match i Strömsbruk.
På bilden mumsas det grillkorv och potatissallad. I bakgrunden ser ni klätterställningen som det klättrades och åktes i mest hela tiden. :) Kanske nåt man skulle införskaffa?
God kväll.
Tror vi att sommaren kommit nu? Hoppas!
Pling!
Imorn ska vi tydligen få sommarvärme och det skulle ju sitta himlans fint. Vi blir nog hemma och poar på under förmiddagen skulle jag tro. Gräset behöver klippas och mamman behöver springa. ;)
På eftermiddagen drar vi hem till Bernd och Sabine (kollegor) för grillning och samkväm. Ungar och karlar är oxå bjudna, kan nog bli livat och väldigt trevligt.
Sötnosarna på bilden måste vi oxå hälsa på nån dag framöver.
Mamma Eira fick 10 (!) valpar igår. Ursöta kan jag tänka mig. Mira kommer bli bananas..
Nu tv och mys med största hjärtat.
Ses!