Barnet är utfodrat och sövt.
Dags att fixa lite spagetti och köttfärssås till de hungriga snickarna.
Ciao
Ciao
Vi lämnade stan 9:30 i morse och var hemma vid 16:30.
Då blev det köttbullar och stuvade makaroner till middag och sen stack jag in på stan en snabbis själv.
Smet in på Lindex strax före stängning och lyckades fynda två par byxor och den söta jeanskappan på bilden till Mirabus. : )
650:- blev 130:- på rean. Sån rea borde det alltid va. Jag gillar.
Imorn är det fredag och snart bara två veckor kvar på semestern...
Mira badade, grävde och busade som den lyckligaste ungen i världen. Och sanden, tänker ni? Inget problem alls.
Tror viljan att bada tog över och då fanns det helt enkelt inte tid att va rädd för grus mellan tårna. Härligt!
Imorn ska vi bada mera! Hos Emma och Adam i Tallåsen. Mysigt. : )
Nu har vi ätit middag och ska strax gå ner till sjön och ta oss ett dopp.
Härliga tider!
Älsklingen verkar ha haft det alldeles förträffligt i Hassela och hade nog gärna stannat ett tag till på "semester". Hon är så duktig vår skatt som finner sig vart som helst. Sen har hon ju världens bästa farmor och farfar oxå. : )
Nu ska vi gosa i soffan innan sovdags.
Ciao