måndag 6 december 2010

Bus = Bättre :)

När min prinsessa ler mot mig och börjar pyssla med allt som hon vet är aj-aj, då vet man att hon är på bättringsvägen. Äntligen.
Hon har även sovit mycket mindre idag. Flera gånger men den sammanlagda tiden är nog inte mycket längre än vid en "vanlig" dag.

Vi gick ut en snabbis mitt på dagen för att få andas lite frisk luft och sopa av bilen. Mira trivdes bra med att sitta i pulkan och titta på.

Tror det var nyttigt för sen har hon varit gladare och piggare och busigare som sagt. ;)

Lite fruktsmoothie gick ner till mellis så vi hoppas att det slinker ner lite middag med.

Vi tar en hemmadag imorn oxå så fröken Bus är riktigt pigg och laddad för dagis på onsdag.
Ingen mening att börja för tidigt. Blir bara jobbigt för alla parter.

Jag ska jobba en sväng imorn-fm och byter sen av pappan vid 11-tiden.

Måste klura på nån middag oxå!

Ses!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)