torsdag 9 december 2010

Det är inte lätt..

Åh, att vara mamma är underbart men stundtals oerhört svårt.

Har en tös här hemma som är i en kan själv-fas med ett himla humör samtidigt som hon inte riktigt är tillbaka till 100% efter magsjukan.
Så både orken och således humöret tryter emellanåt. Då funkar ingenting, nada.

Idag var en sån dag.
Hon gnällde, grinade och skrek i princip från att jag hämtade på dagis till att jag for på träning när Pär kom hem.
Och sen till hon somnade en halvtimme senare berättade Pär nu när jag kom hem. Suck. :(

Knappt mån middag i magen heller för den dög minsann inte.
Hennes tidigare favvomat passade sig verkligen inte idag.
Hon är inte sig själv efter förra helgen helt enkelt.

Så därför funderar jag på att göra nåt hon tycker är riktigt kul imorn. En sväng på Buspalatset kanske.
Kanske blir humöret i allmänhet lite bättre om hon får leka och bli glad i kroppen igen.

Nu måste jag hämta ved.
Och sen pussa på min sovande lilla monsterprinsessa.

See U!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)