måndag 27 juni 2011

Badbruden

Hela dagen har gått i badandets tecken.
Först plask och lek i poolen hos kusin Hannes på fm och nu har vi precis kommit hem från en visit nere vid sjön.

Mira älskar verkligen att bada och det är en riktig helomvändning sen förra året.
Då var det mesta läskigt och vattnet skulle va riktigt varmt innan hon vågade sig i. Det är härligt med nyvunnet mod!
Hon är då inte lik sin mor när det gäller badningen..

Jag sitter och velar om jag ska gå ut och springa när Pär kommer hem eller gå på utejympan. Har ju fått blodad tand på det här med löpning nu, jag slipper ta bilen till stan och jag är klar på kortare tid.
Lutar åt löpning men vi får se...

Just nu gräddas cupcakes till trollets födelsedag och jag hoppas jag lyckas bättre än med havrekakorna.

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)