fredag 17 juni 2011

Kusinmys

Oj vad den här dagen gick fort!
Vi började som sagt hos Maria på BVC.
En tjej på 12,5 kg kärlek har vi nu och lång hade hon blivit, 89 cm, så nu ligger hon ännu mer över "normalkurvan" på längden. Skulle ju va spännande att veta var det kommer ifrån. ; )

Jag passade sen på att ta en joggingrunda medan pyret sov hos mormor. Trodde jag!
Hon vaknade efter 50 min så då for dom till Hannes och Tilda.
Mira som varit smått livrädd för studsmattor hoppade nu som en liten galning och tyckte det var så kul!
Roligt att se.
Jag fick mig en skön runda på 6 km runt maln.

Nu är det helt plötsligt kväll strax så vi fixar med fredagsmiddagen; korv och pommes!

Ciao

1 kommentar:

  1. Hej,

    vet du vad? Haha, skrattade åt mig själv igår. Kommer du ihåg att innan jag flyttade så la jag ut min skinnjacka på bloggen. Du var ju intresserad av den, men jag höll på att vela där med frakten. Osså var det mitt i flytten så la inte ner så mkt energi på den.

    Jag har den tydligen kvar iaf ;) Fann den i garderoben igår, hade helt glömt av den!!

    Är du fortfarande intresserad, jag la ut den för 500 kr. Jag kan stå för frakten.

    Hoppas allt är bra

    kram
    Jennie

    SvaraRadera

Våga fråga! :)