lördag 2 juli 2011

Baka Mysa Njuta Skrota Andas

Här hemma står ännu en plåt cupcakes i ugnen. Choklad med en touch av kaffe denna gång. Smeten var himmelskt god. Med 70%-ig smält choklad i. Mums!
Om fyra små dagar får vi smaka dom. :)

Pär har åkt på jobbet och det är ovanligt tyst här hemma.
Känner mer och mer vilket rätt beslut det här var.
Att låna ut vår skatt till farmor och farfar några dagar känns som en win/win-grej för alla parter.
Och jag behöver verkligen lite andrum och tid för annat. Både nyttosaker och vila.

Så när bakningen är klar och jag fått gjort mig iordning i lugn och ro ska jag åka till en mycket god vän en stund. Vad dagen sen har att bjuda på får vi se.

Kanske ett restaurangbesök med älsk ikväll..?

Härlig lördag!

2 kommentarer:

  1. Åh vad mumsigt! Ser framemot kalaset:)
    Alldeles för längesen vi sågs nu.. Några
    planer för imorgon eller måndag? Kanske
    kan få till en dejt?;) Ha en skön dag vännen!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja jag hoppas dom blir goda. :)
    Inga planer alls för morgondagen. Inte mån-fm heller.
    Vi hörs på telefon!
    Kraam

    SvaraRadera

Våga fråga! :)