torsdag 14 juli 2011

Soliga torsdag

Mätaren på väggen visar 24 grader varmt och klockan är bara strax efter nio. Härliga sommar!

Vi gjorde morgon vid 7:30 idag. Eller Pär och Mira i alla fall. Jag låg kvar och drog mig en stund till Pär stack på jobbet. Nu är semestern nära.
Tre dagar kvar.

Väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga ut tvätten. Det är oxå så himla härligt med sommaren.
Sen ska vi åka till mormor och moffen för lite lek och mys. Idag SKA jag sola när pyret sover middag.
Igår blev det alldeles för molnigt. Jag måste ju bättra på brännan lite inför bröllopet nästa helg.
Det är nära nu, det ska bli så kul!
Införskaffade näsdukar igår, kommer behövas. Big time!

Fixade lite med bröllopsgåva igår. Den/dom kommer oxå bli toppen. : )

På bilden sitter lilla fröken på pottan framför barn-TV. Funkar inte klockrent än men vi övar på.

Nu piper tvättmaskinen!

Ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)