lördag 17 december 2011

Bra lördag trots allt

Här hemma är trollet fortfarande inte helt hundra.
Verkar va en konstig sjuka det här.
Hon är i princip feberfri på dagarna, ligger mellan 37-37,7. Men till kvällen och natten stiger det till 39-40 grader.
Inte kul. :(

Så vi är hemma idag - igen...
Den planerade middagen hos Elin och Jon får tas en annan dag.

Men några väldigt trevliga saker har oxå hunnits med i pyjamsträsket mellan Vinterstudion och tvätthängning.

Jag snubblade in på Blingos hemsida. Just nu kunde man visst handla fraktfritt och till 50% rabatt. Perfekt då vår lilla (stora) dam börjar växa ur garderoben då det mesta är i stl 86/92 just nu.
Shopping = feel good. :)

Sen fick jag, även det av en slump, veta att jag inte behöver gå upp i tid på jobbet efter nyår.
Jag kan fortsätta på mina 76% och ha lediga fredagar. Såå skönt!

Så jag är nöjd och glad idag trots sjukt barn och ingen snö.
Dessutom får vi mat hos snälla mormor och moffen på eftermiddagen.

En hundprommis innan kanske..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)