tisdag 20 december 2011

Never ending story..

Oj oj oj vad julklappar jag har slagit in ikväll.

Har stått oavbrutet i en och en halv timme och det tar aldrig slut..!
Det dyker upp nya här och där. I skåp och garderober. Men nu ser jag slutet i alla fall.
Tar de som är kvar en annan kväll, orkar inge mer nu.

Fördelen med att hålla sig sysselsatt på kvällen är att man inte somnar i soffan lika snabbt som annars. :)
Men nu har jag sjunkit ner med en kopp te och några kex.

Tröttheten hinner snabbt ikapp så jag ska leta mig mot sovrummet nu tror jag.
I morse var det Miran som var trött. Känns så hemskt att väcka henne 6:15 när hon sover så gott.
Hoppas hon är lika trött imorn för då får hon sova så länge hon vill eftersom jag börjar jobba kl. 11 först.

Och imorn kommer pappsen hem. Vi längtar både efter honom och julledigt tillsammans.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)