tisdag 10 juli 2012

2 månader

Idag är en bättre dag.
Igår var allt upp och ner och det är ok att det är så ibland försöker jag lära mig.

Idag har varit en bra dag. Vad skönt att få skriva så.
Olle och jag sov till nio. Eller jag gick upp och år frukost kl. 9, Olle sov en stund till.
Mötte sen upp Anna och söta Fanny på Waynes för lunch/fika och en massa surr. I love it.
Hann med lite shopping oxå, trevligt.

Mira och Pär hade pappa&dotter-tid och verkar ha haft det jättemysigt med besök både på djur- och leksaksaffären samt avslutande glassinköp. :)

Eftermiddagen har spenderats hemma med Legobygge, barn-DVD, middag, tvätt och mys.
Nu sover kidsen och jag har kollat på Allsången och kvällsfikat.
Pär stack till stan för att gå på Sigge.

Imorn är det dags för vägning på BVC igen, två veckor sen sist.

Ögonstenarna på bilden är våra. Våra alldeles egna trollungar.
En stortjej som visst kan allt och lite till sen hon fyllde tre, och en lillebror som blir två månader idag. Vart tar tiden vägen..?
Mamma och pappa älskar er. Mest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)