måndag 23 juli 2012

Badbruden

Vilket härligt väder det blev ändå idag.
Hade ställt in mig på regn, vilket i och för sig inte hade gjort så mycket då vilodag stod på agendan här hemma.

Sen i lördags har jag haft ont i ett bröst och igår ville en barnmorska på BB att jag skulle komma dit så dom fick kolla på det. Förmodligen början till, eller en lindrig mjölkstockning så jag blev ordinerad att ta hand om mig och vila.
Det känns mycket bättre idag så vi hoppas det är helt borta snart.

Värmen verkar ju stanna några dagar så imorn åket vi nog till Hassela och Hasselabadet där det finns utomhusbassänger. Mira kommer älska det!

Igår hälsade vi ju på Tina i Söderhamns skärgård och trots ynka 16 grader i havet så skulle Mira bada. Och är det sommar så är det. Klart hon ska bada om hon vill! :)

Vi hade en jättehärlig dag hos Tina igår. Solen sken och vi blev bjudna på en fantastiskt laxlunch på bryggan i havsluften. Underbart.

Dags att kolla igenom badväskan innan läggdags.
God kväll.

2 kommentarer:

  1. verkar som ni har en underbar sommar! Fortsätt med det! Puss!

    SvaraRadera
  2. Tack Bea! Vi gör så gott vi kan. :) Kraam

    SvaraRadera

Våga fråga! :)