torsdag 11 oktober 2012

Dags att prova

Vi har ju tidigare försökt testa Linas Barnkasse som dock gick ganska dåligt då dom inte levererade till vårt område.
Synd för dom.
Smart av Coop (och Ica) att kunden hämtar sin kasse själv, då har ju alla samma möjlighet.
Praktiskt oxå kan jag tycka då jag väljer själv när jag vill hämta den och slipper va hemma och vänta på leverans.

Så nu ska vi prova denna matkasse som fått gott betyg av andra vi känner som provat.

Idag hade Olle och jag nästan hela dagen uppbokad för olika dejter men allt blev inställt pga snuvor och febriga barn. Tråkigt, fast lite skönt att bara slöa hemma en dag oxå.
Olle sussar ute just nu och jag kollar på Efter Tio och dricker kaffe.

Ta reda på lite tvätt då oxå? Mja.. Kanske.

Ses.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)