Magmått syskon v30: 27 cm
Hjärtljud Mira: 140 slag/min
Hjärtljud syskon: 138 slag/min
Magen börjar dra iväg men hjärtljuden håller sig lika.
Lillasyster eller lillebror..? Det är frågan. :)
Magmått syskon v30: 27 cm
Hjärtljud Mira: 140 slag/min
Hjärtljud syskon: 138 slag/min
Magen börjar dra iväg men hjärtljuden håller sig lika.
Lillasyster eller lillebror..? Det är frågan. :)
Som på den här bilden t.ex.
Samma leende tror jag. :)
Idag bär det av till Åsa på MVC efter jobbet för kontroll av magen och pyret där inne.
Jag känner mig lite piggare idag och en del frågetecken har rätats ut. Alltid skönt.
Ikväll har jag en fikadejt med Anna oxå. Mys.
Ciao
Skulle kunna betala mycket för en spola framåt-knapp så den här tröttochtjock-perioden kunde va över.
För gott. Aldrig mer gravid. Punkt.
Åter till soffan.
Vi hoppade Hassela och åkte istället ut på Maln till Åsa och Signe.
Vi packade fikaväskor, kälkar och stjärtlappar och knatade ner på stranden.
Kälkarna blev ganska oanvända pga snöbrist men stjärtlapp funkade fint.
Pär gjorde en bra brasa åt oss och på den grillade vi både korv och gjorde varma mackor i det nyinköpta smörgåsjärnet. Mums.
När vi kom hem igen var vi rätt utpumpade allihopa så det blev några lugna timmar i soffan framför skidskytte-VM.
Mira önskade gröt till middag, vi åt gårdagens sopprester och sen lite lördagsgodis så klart. :)
Nu sussar lilla fröken och vi ska se Mello och äta Ben & Jerrys. Måste försöka bota min onda hals. :)
Ciao
Imorn är vi sugna på skidåkning men kommer det va storm i Hassela oxå?
Och hur långa liftköer orkar lilla damen stå i en sportlovslördag..?
Vi klurar vidare..
Och - vad gör man annars då?
Tre stycken av åtta har tittat fram, tjejer allihopa än så länge. Men vi vet att åtminstone tre killar är på gång oxå. :)
Ikväll ses vi hemma hos Mikaela, ett mysigt och välbehövligt avbrott i vardagen.
Grattis J & J till alla era töser!