söndag 4 mars 2012

Delmål

Nu så. Känns det lite bättre.
Päran fixade helstekt fläskfilé med chilifries och fetaostkräm till middag och det gjorde min form lite bättre tror jag. :)

Nu ska vi snart stoppa lillstrumpan i säng så hon är fit for fight för förskolan imorn.
Hon sa att hon ville åka dit tidigare idag och det bådar ju gott.

Vi har mitt i allt segt nått ett delmål, idag kliver vi in i den 30:e graviditetsveckan. Tjohoo!
På tisdag ska jag till barnmorskan på koll och det ska bli spännande att se om magen fortsätter att följa Miras mönster. Förra gången, i vecka 25, var alla värden i princip identiska.
Fast jag tror ändå på en lillebror. :)

Vore på ett sätt praktiskt att veta. Börjar bli sugen på att sälja iväg lite barnkläder som just nu bara står på vinden och skräpar. Men om det blir en lillasyster kommer dom ju till användning igen.
Kan säkert använda många plagg på en lillebror oxå, men avsevärt många färre.
Well, well.. Tiden kommer att utvisa.

Pyjamasdags var det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)