Vi stack iväg och köpte tyg till gardiner och en liten duk på Åhléns. Ovan ser ni resultatet. Kommer bli fiint!
Ett bordska inhandlas och lite husgeråd, sen så.
Nu ska vi mumsa grillad fläskfilé.
Ciao!
Ett bordska inhandlas och lite husgeråd, sen så.
Nu ska vi mumsa grillad fläskfilé.
Ciao!
Jag längtar till kvällen.
Fast det är helt underbart med dessa fina dagar så gör jag det idag.
När hela familjen är samlad. Det är det viktigaste.
Det blir fredagspizza, soffmys och lite gotta förstås.
Sen jobbar vi båda i helgen. Jag imorn och Pär på söndag. Öppet 1 maj, galet.
Ses!
| Kusinerna Bus på julafton. <3 |
Trollet och jag har precis ätit frukost och ska nog snart börja ta tag i dagen.
18,3 grader varmt visar vår termometer i köket. Tror dock att solen skiner lite på den men det är ändå härligt!
Jympaskopremiär på förskolan kanske? :)
Nä, dags att göra ett ryck!
Jobba några timmar innan jag får huset fullt av sköna tjejer.
Ciao
Ps. Bilden; pappa&dotter-mys i helgen
Våren är den finaste årstiden. Och gladaste. I alla härliga färger.
Nu ska jag sno ihop en kaka till morgondagen innan det är dags för middagsfix.
Sen ska spaljén målas en sväng till. Färgen tog ju slut igår. Typiskt.
Det är mitt kvällspyssel. Tur man inte är göralös. .
Pling!
Ett utmärkt tillfälle att surra med andra mammor och tjejer, fika och om man vill shoppa fina barn- och damkläder. Hemma i vardagsrummet.
Kom du å om du är sugen.
Kl. 19 hos mig! :)