måndag 19 september 2011

Höstregn

Vilket väder det har varit idag!
Sprang mellan Apoteket och Åhléns på lunchen (med paraply) och det räckte för att både strumpor och skor skulle bli genomblöta.
Men jag fick tag på det jag skulle ha i alla fall, barntvål och hårspray. :)

Efter jobb och förskola for vi hem och fixade spagetti och köttfärssås till middag.
Miran är snorig och hostig men det hör väl hösten till. Hon är ändå rätt pigg och glad så jag hoppas det är snabbt övergående.

Imorn ska vi till Hannes på eftermiddagen och kalasa. Han fyller 3 år på onsdag men då jobbar ju jag sent så vi firar imorn istället.

Jag är seg ikväll. Trött. Tror det är regnet som gör mig lite grå oxå.
Men imorn är det i alla fall tisdag. Ett steg närmare helg och ledighet.

Bilden: Mira och pappa på skogspromenad igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)