söndag 10 februari 2013

Hur går det med träningen då?

Ja mina vänner. Det går väl rätt bra om jag får säga det själv.
Inte lysande, men ok.

Förra veckan blev det enbart löpning. Fick inte vardagspusslet att klaffa så jag kunde komma iväg på nåt styrkepass men drygt 1,2 mil löpning, fördelat på två rundor känns ok.

Denna vecka blev omvänd. Två BodyPump-pass (tordag & söndag) och ingen kondition.
Så min vision om tre pass i veckan har väl inte funkat klockrent om man säger så..
Men hellre två pass än inget alls å andra sidan. Så det känns ändå ok även om jag inte är riktigt nöjd.

Hoppas på bättre väder till veckan så jag kan få springa nåt. Längtar lite efter det nu. :)
På bilden ser ni de nya stängerna och vikterna gymet fått till Pumpen. Jag gillar!

God kväll.

2 kommentarer:

Våga fråga! :)