fredag 1 februari 2013

Fullspäckat!

Hej vad det går!
Idag har det varit smått rörigt på jobbet. Mycket att göra, patienter som kom på lite fel tider och andra patienter som pratar i typ 40 minuter innan man ens kommer in i munnen.. Ja, ja det gick bra till slut men jag var trött när jag åkte hem.

Planen var att köra ett pumppass ikväll men tiden blev för knapp och fredagsmiddag med familjen kändes viktigare. Lax, potatis och smarrig sås blev det.

Fullspäckat är även helgerna ett tag framöver. I mars vet jag inte om någon helg är obokad och februari börjar oxå bli full.
Av en massa roliga saker så klart, men jag kan ändå känna mig lite stressad när vår lediga tid tillsammans blir uppbokad. Men det kommer bli bra. Trevligt, bra och välbehövligt.

Imorn startar vi helgen med barnkalas för Miran. Skidskola på söndag.
Nästa helg drar Angelica och jag på roadtrip till huvudstaden för att se hur familjen Svederus har det i sitt nya hem. Kul kul!! :)

Längtar efter värmen under täcket och lite påfyllning på sömnkontot.
God kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)