söndag 24 oktober 2010

End of a good day

Min darling och jag ligger i en varsin soffa, slötittar på TV och knappar på våra telefoner. Ha ha, det ser nog lite lustigt ut. :)

Prinsessan sussar sött sen en liten stund och gudfar Micke och Daniel har precis åkt efter lite fika.
Fick till slut tummen ur och bakade lite muffins lagom till att vi fick besök.

Vi gjorde en sväng till Lekstugan på fm och inhandlade en potta till lilla fröken. :) Hon har senaste dagarna sprungit till badrummet och velat ta av blöjan, dock oftast när det är för sent. Men det märks att hon börjar haja lite vad det handlar om.
Så vi köpte en grön och fin potta idag och Mira älskar att sitta på den. Inget resultat ännu men det begär jag inte heller. Hon är ju faktiskt bara ett år. Men att hon tycker om den är ju positivt, resten kommer när det kommer.

Imorn är det måndag med jobb och dagis som gäller igen.
Den här veckan ska Hannas träning tas tag i ordentligt.
Ett pass i veckan bara SKA jag komma iväg på. Den dealen har vi gjort jag och Pär, till att börja med iaf.
Skulle gärna gå ut och springa här hemma oxå men när Pär kommer hem på kvällarna är det ju kolsvart ute..
Men ett pass i veckan är iaf ett mer än vad jag kommer iväg på nu.

Nu börjar Sporten.

See ya!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)