tisdag 19 oktober 2010

Lunchshopping :)

> Idag gjorde jag det.
> Jag köpte den där snygga jackan på MQ som jag hittade härom dagen.
> Ingen utejacka utan mer "ha inne ovanpå top"-jacka.
>
> Min kära vän Angelica har en liknande som jag lånat några gånger men nu slog jag till på en egen när jag såg denna.
> Så praktisk och användbar (och snygg) nu när vintern kryper sig på och man känner sig naken och blek i bara en liten topp. Ja ni fattar. ;)
>
> Konstigt att humöret kan bli så mycket bättre av lite shopping.
> Kände mig riktigt glad när jag gick därifrån. :)
> Det var jag värd.

> Inhandlade även den första julklappen. Lika bra att sätta igång. Denna fina ska en av Miras söta kusiner få. :)

> Just nu plaskar trollet i baljan här bredvid och sen blir det pyjamas, välling och sängen.
> Mamman ska mysa ner sig i soffan tillsammans med de desperata hemmafruarna.
>
> Imorn kommer pappan hem!
>
> Pling
>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)