lördag 23 oktober 2010

Mera shopping!

Helt plötsligt hamnade jag i värsta shoppingstimmet.
En jacka härom dagen och nu ännu lite till idag.

Kommer inte ihåg sist jag handlat såhär mycket till bara mig.
Jo förresten! Det var på förra årets julskyltning då Anna & Tina tvångsshoppade åt mig. ;)

Dagens Ljusdalsresa resulterade alltså i en tunika (för halva priset), en mysig stickad tröja och ett armband från SNÖ som jag varit på jakt efter ett tag nu.
Kuul! :)

Efter shoppingen åkte vi till Tallåsen och Adam & Emma.
Där fick prinsessan lunch (mamman med) och sova sin middagslur.
Sen trevligt fika och lek och bus med bonuskusinerna innan hemfärd.

Ikväll har vi kollat på "Så mycket bättre". Vilket härligt och glatt program! Ska bli spännande att se när Petter ska tolkas. :) Blev glatt överraskad, hade inga som helst förväntningar.

Söndag imorn, inga planer ännu mera än att vara tillsammans hela familjen tre.
Jag har beställt pizza till middag, mums. ;)

God natt lördag.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)