fredag 29 oktober 2010

I got a feeling...

Hej från gungan i Borgarparken!
Vi hade en jättemysig stund ute på fm. Solen sken riktigt skönt och det är helt vindstilla. Underbart.
Kusin Signe dök oxå upp i lekparken med sin förskola, det var skoj. :)

Prinsessan sussar nu och jag har städat lite (gör man nåt annat?), bakat en kladdkaka och ska väl få i mig nån lunch nu strax.

Har även börjat plocka fram lite inför morgondagen då det bär av mot hufvudstaden kl. 8:58. ;)
Börjar redan komma i partystämning. Det ska bli så kuul! :D
Som min vän och kollega Beatrice skulle sagt; party like a rockstar! Haha.

Ska lägga mig tiidigt ikväll och samla sömn. Hoppas på en bättre natt för idag är jag helt slut som artist.
Tappade tålamodet totalt med Mira när vi skulle klä på och åka i morse. Och kände mig som världens sämsta människa och mamma sen. Inge kul att inte känna sig 100. Mest synd om Mira förstås. <3

Nu kurrar magen.

See U!

2 kommentarer:

  1. YES! Ska man på party kan man lika gärna "Party like a rockstar"..haha... Ha så kul i storstaden! Se det som ett pris på din prestation att vara en kanonmamma till mira, även om du tappar tålamodet ibland, men vem gör inte det?! Vissa har ju bara det där tappade tålamodet :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Det gjorde vi! Vilket party det blev. Halleluja! :D
    Tack för din kloka och fina ord, det känns skönt i mammahärtat.

    Ses imorn snygging!
    Puss

    SvaraRadera

Våga fråga! :)