fredag 4 november 2011

Full rulle!

Ursäkta den dåliga uppdateringen här inne. Men det har verkligen varit fullt upp den här veckan.

Pär stack till Sundsvall för att introduceras i nya jobbet, jag bröt mitt Visakort i två och Mira gjorde samma sak fast med hennes bästa dvd, "Telebebis" (Teletubbies).
Så det blev några spännande dagar utan pengar som ensamstående men det gick ju det å! :)

Idag har vi spenderat förmiddagen på Mulle Meck tillsammans med mormor, moffen, Adam, Emma och Hannes.
Fullt ös med andra ord. ;)
Mira har precis slocknat i sin säng och jag sitter nu och äter nudlar till lunch.
Är man hungrig så är man...

Tror jag ska lägga mig i soffan en stund jag med sen. Finns inte så mycket annat som lockar i det här vädret. Ge mig snö!

Kvällens middag blir Pekingsoppa med vitlöksbröd, längtar!! :)
Och imornkväll kommer Pärs kollegor med respektive hit på käk så då ska vi väl få till nåt gott oxå. ;)

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)