söndag 13 november 2011

Gladskit

Miran ville inte gå ut idag på förmiddagen. Hon låg så skönt under mysfilten i soffan och var inte sugen alls att gå till skogen som var mitt förslag.
Men att fylla på mat till fåglarna och äta frukt lockade visst så det blev en liten utevistelse före lunch ändå. :)

Efter maten blev det ingen sovning. Damen skulle minsann inte sova. Nähäpp. Nån gång ska väl va den första..

Jag klippte håret på Pär och sen for vi till mormor och moffen på farsdagsmiddag där vi är nu.
Nu har Pär precis rullat vidare mot Stockholm och Mira och jag slår ihjäl lite tid innan vi åker hem för nattning. Kan nog bli en tidig sådan ikväll men till sex får vi hålla ut åtminstone.

Det väntar en tuff vecka för oss alla tre. Pär är borta till onsdag vilket betyder tidiga mornar för Miran imorn och på tisdag.
Sen åker även jag till Stockholm på jobb, onsdag till fredag. Så Pär och jag ses först på fredagkväll.
Tur vi har mormor och farmor som alltid ställer upp och hjälper oss med trollet!

Det ska faktiskt bli lite skönt när den kommande veckan passerat även om det ska bli inspirerande och kul att jobba på mässa i huvudstaden.
Det tär trots allt lite att inte familjen är samlad. Men vi får mysa desto mer till helgen som kommer.

God kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)