tisdag 29 november 2011

Skön tisdag

God morgon på er!
Här hemma har vi startat dagen på ett alldeles utmärkt sätt.
Vi snusade och sov båda två till strax efter 8 och nu har vi precis ätit en smarrig frukost med te och ägg.
Miran valde hoppmacka (rostad macka) och hallonyoghurt.

Nu när M sover i vanlig säng kommer hon över till mig/oss på morgonsidan, nåt jag gruvade mig för. Hon har aldrig sovit med oss förut för jag kan helt enkelt inte slappna av och sova då.
Men det var tydligen en vanesak. ;)
Det är ju himla mysigt att ligga där tillsammans och vår lilla dam vill gärna hålla om mamma eller pappa oxå. Mys! Så vi kramades kan man säga mellan 6 och 8 i morse. :)

Nu ska jag hoppa in i duschen medan pyret kolla Teletubbies. Ett säkert kort, då rör hon sig inte ur fläcken.
För er som undrar varför vi är hemma en tisdagförmiddag så beror det på att jag jobbar kväll ikväll istället för imorn.
Pär är borta på jobb hela veckan och det var ikväll det passade bäst med banvakt. Tur man har en flexibel arbetsgivare. :)

Bilden: cred till Hemköp för de sötaste tepåsarna.

Nu: duscha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)