torsdag 23 februari 2012

Äntligen helg

Nu är jag trött. I kroppen och i huvet.
Den här helgen är efterlängtad, precis som alla andra. Och även om veckorna går väldigt fort så är det alltid lika skönt när det blir torsdagkväll och man vet att vi kan stiga upp när vi behagar imorn.

Mira fick följa med snälla faster Åsa hem från förskolan idag, äta pannkaka och leka med Signe medan jag kunde gå en sväng på stan efter jobbet och sen vila i soffan en stund. Jätteskönt.

Nu ikväll har mormor varit här och nattat lilla fröken så jag kunde åka iväg och träffa mammagruppen hemma hos Emma. Där fikade vi wienerbröd och Singoalla Lakrits, mums! :)

Nu har jag tänt en brasa i ett försök att torka Miras stövlar som är genomblöta efter en denna slaskdag.
Ska vi leka ute imorn så måste vi ju ha torra skor. :)

Dags att borsta tänderna känner jag. Ögonen börjar bli tunga.

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)