söndag 12 februari 2012

Slut

Glömde ju skriva om den härliga utedagen vi hade i Hassela igår.

Mira testade att åka i sele framför Pär och det verkar va en höjdare!
Upp och ner, flera gånger åkte dom mina älsklingar.

Vi grillade så klart korv oxå, fikade varm choklad med vispgrädde och Miran hann även med en stund i lekrummet på hotellet innan vi utmattade (mest jag) for hem på eftermiddagen.

Kalaset idag har varit mycket trevligt med mycket paket och mycket fika. :)
Nu är jag slut som artist och myser i soffan med min stora älskling efter en skön dusch.

Försöker ladda inför måndag och ny vecka imorn men jag vill inte.
Jag vill ha söndag en dag till.
Men det är väl lika bra att köra igång en ny vecka så det blir helg igen snart. :)

God kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)