tisdag 7 februari 2012

What a night..

Cirkusen började redan 23:30 innan P ens hunnit dra täcket över huvet.
Miran var arg och ledsen. Inget var bra och allt vi gjorde eller föreslog gjorde henne ännu mer ilsken. :(

Efter en stunds pappamys somnade fröken om. En stund.
Gnäll och gnöl i sömnen några timmar senare igen. Magont??
Upp och trösta, sen lugnt igen.

03:30
- Pappa, det är krokodiler i mitt rum!
Så då blev det krokodiljakt och lite välling på det. Så. Nu ska vi soova.
Säkert.
- Du sova hos mig pappa..
Ok, vad som helst bara vi kan somna igen.

Märker att Pär kommer smygande tillbaks till vår säng efter en stund.
Och lilla damen efter..!
Till slut ligger vi allihop i vår säng, klockan är strax efter 04 och där var det färdigsovet för mig.

Dessutom vet jag inte vad det är för en filur som bor i min mage men den rackarn har då vart vaken hela natten känns det som. Och inte bara vaken, här snackar i avancerade karateövningar...

Kl. 06:15 när jag var tvungen att väcka skrotungen sover hon som en stock. Givetvis.
Imorn är en ny dag. Onsdag och sovmorgon. Håll tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)