måndag 11 juni 2012

Äntligen sushi

Idag tog jag med mig min kollega Beatrice (och Olle förstås) och lunchade på Sushi Bar. Såå gott!
Har längtat efter sushi länge då jag inte vågade äta det som gravid och det var precis så gott som jag hoppats.

Gjorde en snabbvisit upp på jobbet oxå. Kul som alltid att få träffa alla kollegor och uppdatera sig lite på vad som händer.

Nu sitter jag på altanen i solskenet medan Miran pysslar i lekstugan och sandlådan om vartannat. Olle tar sig en tuppis och Pär sitter på kontoret och jobbar.
Snart dags att ta tag i middagen. Denna mat alltså.. Tänk om man slapp hitta på och laga. Om jag nån gång blir riktigt rik ska jag anställa en kock.

Tisdag imorn:
Dejt med Anna och Fanny.
Farbror P-A fyller 29, typ.

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)