måndag 10 september 2012

4 månader

För fyra månader sedan låg en liten skrutt vid mitt bröst och snuttade, bara några timmar gammal.
Nu har vi en stor kille som fortfarande gillar mammas mat mest men även fått testa lite gröt.

Tror inte han tycker det smakar illa men det verkar va lite oklart vad man ska göra av det. In eller ut liksom?
Vi provar lite varje dag så han får vänja sig. Måste ju va helknasigt att få något av fast konsistens i munnen när man bara är van flytande.

Idag har vi simmat igen. Myspys tycker både Olle och jag. Men oj vad trött man blir efteråt! Både Olle och jag.
Olle drog en tuppis på två och en halv timme efteråt och jag är sjukt avis. Tänkt att få lägga sig och sova helt ostört några timmar. Det längtar jag mest efter just nu.
Jag behöver ingen utlandsresa, ingen spahelg eller shoppingtrip. Högst upp på önskelistan står en hel natts ostörd sömn.
Gärna det övriga oxå men att få sova, så länge jag vill utan något eller någon som stör, är nåt jag saknar.

En helg på Spa i Stockholm har vi ett presentkort på och det ska bli riktigt najs att utnyttja det. Spa + sömn, låter inte så dumt. :)

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)