fredag 28 september 2012

Fredag

Ber om ursäkt för dålig update men så är det.
Här hemma rullar dagarna på i ungefär samma hjulspår. Babysim, förskola, amma, söva, gröta, smaka, tvätta, plocka, laga middag, diska. And it goes on and on..

Mira och jag har blivit förkylda oxå. Natten till idag har varit allt annat än kul. Miran har hostat verkligen hela natten så idag bar det av till tant doktorn för att få nån hostmedicin som hjälper. Screw Mollipect!
Nu hoppas vi på bättre sömn i natt då även pappan i huset kommer hem.

Olle är nu en stor kille på 6,5 kg och nästan 65 cm. Han äter gröt och smakar på lite olika grönsakspuréer. Och ammar förstås. Ska testa ge honom ur flaska har vi tänkt. Både för att ha ett alternativ och för att jag ska kunna få lite mer egentid. (Någon över huvudtaget) Snart. Kanske.

Nä nu tror jag att jag ska krypa till sängs jag med. Gårdagens sömnlösa natt gör sig påmind.

God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)