onsdag 5 september 2012

Åter till ordningen

Då så, var det väl nån form av vardag igen.
Pär har börjat jobba idag efter en månad hemma med trasig rygg.
Han blev egentligen sjukskriven hela september men nu kliade det väl lite för mycket i kontorsfingrarna.
Han är bättre i ryggen men inte helt hundra, så vi håller tummarna att det funkar på jobbet och inte förvärrar något.

Miran och jag har tvättat, ritat och kollat på film på förmiddagen. Olle bajsade ner sig, åt och slocknade sen i vagnen ute och där ligger han fortfarande. Skönt! Han är än så länge ingen långsovare på dagtid så vi njuter för fullt. :)

Senare ska vi hälsa på Johanna, Teo, Alma och Agnes. Vi läre ju ta oss ut ur hemmet en liten stund oxå så M får leka med nån annan än mamsen. :) Tror även vi måste göra en sväng förbi Ica Maxi på eftermiddagen.

På söndag ska Olle döpas och jag har inte en susning om vad jag ska ta på mig. Får kanske bli en sväng på stan imorn när M är på förskolan och leta nån ny topp eller tunika i alla fall.
Jag fick ju en massa presentkort när jag fyllde år i mars som jag sparade för att handla sommarkläder för.
Blev inte så mycket till shopping i sommar då vädret inte varit så stabilt och sen ska man ju kunna amma i allt oxå. Så dom presentkorten är kvar! :)

Nu ska jag vila lite på soffan innan lillebror vaknar och vi ska åka på lekdejt.

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)