måndag 21 februari 2011

I soffan

Hej i eftermiddagen.
Mirabus och jag har precis klarat av middagen och ligger nu i soffan och kollar på Pino på urPlay.

Lilla M har hostat så hemskt i natt att vi var osäkra på om det skulle funka med förskola idag. Men det verkar ha gått bra så vi hoppas det kanske vänt nu.

Jag har ont i en tand. Min sabla visdomstand i underkäken på vänster sida. Usch och blä. :(
Hoppas den ger med sig snart så jag inte behöver ta bort den. :S

Konstigt att man tycker saker man jobbar med hela dagarna är läskiga om man skulle behöva genomgå dom själv.
Men jag vet att jag är i trygga händer.
Vill inte att nån annan än Bernd (min teamtandläkare) ska sätta kniven i mig. ;)

Tror jag ska åka och träna ikväll när Pär kommit hem. Trotsa den sega snuvan och se vart det barkar efter ett pass. Så får det nog bli.

Pling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)