onsdag 9 februari 2011

Soliga onsdag

Vilken härlig sovmorgon vi fick idag!

Jag vaknade vid 8 och hann ligga och dra mig en stund till tio över ungefär då jag hör pyret ropa från rummet bredvid. Underbart skönt.

Somnade i soffan igår strax efter 21 och flyttade till sängen runt 22 så jag har fått en massa härlig sömn i natt.

Solen skiner oxå vilket gör att humöret blir ännu lite bättre och jag önskar nästan att jag jobbade kvar på förskola sånna här dagar.
Att få sol på näsan och dessutom betalt för det är lyx tycker jag.

Mira pratade om Klara och Cesar nu när vi åt frukost och det är så skönt att hon trivs på förskolan och längtar dit när vi varit hemma några dagar.

Till helgen funderar vi på att åka till Hassela en sväng kanske.
Det skulle va nåt barnevent på Sportis och jag är så sugen på att låta Mira testa skidor. :)

We'll see..

Påklädningsdax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)