tisdag 22 februari 2011

På rätt väg

Träningen igår var såå skön och idag är jag lite bättre i snuvan.
Där fick den!

Älskar känslan att gå ifrån ett pass knallröd i ansiktet och genomblöt av svett. Frågar mig själv återigen; varför gör jag inte detta oftare??
Jo, för att tiden är så knapp. :(
Som småbarnsförälder borde man ha minst två timmar extra per dygn för att hinna med det man skulle vilja. :)

Men pyret kommer inte va liten för alltid så nog kommer jag att hinna träna. Kommer bara på varje gång jag gör det att det är så kul och vill bara ha meeera! ;)

Idag slutar jag tidigt och Miran och jag ska fixa köttfärsbiffar till middag. Mums!
Bästa Anna kommer förbi på lite fika oxå efter jobbet. Vi längtar.

Håll höjd!

3 kommentarer:

  1. Sv: Ja så är det kanske, har nog hört det jag med när jag tänker efter...

    Hoppas din tand slutar göra ont snart!

    SvaraRadera
  2. Jättemysigt att hälsa på er idag!!
    Tack vännen! Ses snart igen.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Fia: tack, den känns mycket bättre idag. :)
    Anna: roligt att du kommer förbi. Alltid! Får inte dröja så länge nu. :) Kraam

    SvaraRadera

Våga fråga! :)