söndag 13 februari 2011

Sköna söndag

Här hemma går det lugnt till just nu.
Pär vaknade med Miras ögoninflammation så han ligger och vilar sina ögon och pyret sover middagsvila. 

Jag passade på att sticka på Ica och handla när Mira somnat.
Hon vaknar nog snart, det börjar närma sig tvåtimmarsgränsen.  :)

Mira är bättre i sina ögon och om inget tillstöter verkar det bli förskola imorn.

Just det! Vinnaren i middagstipset böir nog Lena med sitt goda och enkla laxrecept. :)
Jag gör sällan fisk så därför var det guld värt med ett nytt enkelt fiskrecept.

Det är heller ingen dum idé att kolla inmingodasida.blogspot.com
Där hittar jag då och då enkla och smarriga recept på allt möjligt. :)
Om man söker på "kassler" i bloggen hittar man den smördegsinbakade jag skrev om tidigare. Jättegod och superlätt!
Det var dagens tips. ;)

Åter till soffan!


Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Oj, så kul att ni gillade mitt laxrecept. Undrar just vad jag vann? :-) ät och njut, jag njuter av att vara en vinnare. Skickar massor med Alla Hjärtans Kramar så här på Valentindagen som här blivit just Alla Hjärtans Dag. Fast jag tycker att alla dagar kan få vara Alla Hjärtans Dag......Livet är alla dagar man minns osv. "Live simple, Laugh often Love Deeply" gav jag mig själv som alla hjärtans presentväggord och förgyllde köket, blev jättebra. //Lena

    SvaraRadera
  2. Du är så klok Lena.
    Kramar till dig!

    SvaraRadera

Våga fråga! :)