tisdag 22 februari 2011

På andra plats :)

Om Solsidan är veckans TV-höjdpunkt kommer Dansbanan i Täfteå på en klar andraplats. ;)

Så sköna människor som bjuder på sig själva och många skratt. Ha ha!
Riktiga profiler hela högen. Det finns inga fördomar om norrlänningar, dom är precis så som alla tror. :)

Såg idag att bokrean i Guldsmeden startar imorn. Skulle va kul att köpa några nya böcker till Miran.
Kanske Pär kan kila förbi som jobbar i samma hus.. Annars finns ju torsdagen oxå.

Nu ska jag faktiskt hoppa i säng.
Blev uppe till 23 igår (Big Brother) och det fick man sota för idag..

Sov gott.

2 kommentarer:

  1. Får ett leende på läpparna när jag läser att du vill köpa nya böcker till Mira på bokrean. När mina hjärtan var små gick vi alltid på bokrean och så fick de köpa en varsin ny bok. Och på den tiden, när de var små var det lite fest tidigt på morgnarna i stan. Varuhus som bjöd på frukost, jättemysigt tyckte jag att det var. Och jag ska nog gå ut på bokrean och se om jag hittar några böcker till mina barn i år oxå. Vad tror du om "Anonymas skoälskares klubb" till min äldsta dotter. :-) Ha det bra och låt Mira välja sig en ny bok. Kramar Lena

    SvaraRadera
  2. Det låter som ett utmärkt val till min bästa kollega. :)
    Jag hoppas hon hittar nån rolig bok, om Laban kanske. Favoriten just nu.
    Kram till dig!

    SvaraRadera

Våga fråga! :)