onsdag 18 maj 2011

Fixa och dona

Imorn sticker vi till Gävle med jobbet. Hela Folktandvården Gävleborg har sin årliga vårfest torsdag-fredag.
I år blir det diverse skoj och föreläsningar på Läkerol Arena där vi även ska spendera torsdagskvällen.

Så bara lillskrot har somnat blir det till att packa. Ska dela rum ned min kära kollega Bea och jag tror vi båda ser hotellfrukosten som resans höjdpunkt. Ha ha!
Då vi är lite involverade i festarrangemanget så vet vi även att det kommer bjudas på en del andra höjdpunkter oxå.. :)

Pär käkar ute med sin boss ikväll så jag lyxade till onsdagen med en pizza. Mira fick en klubba på pizzerian och bilden ovan visar vilken total lycka det innebar. Hennes första tror jag. Inte den sista förmodligen...

Nu har jag en nybadad goding här bredvid och det börjar närma sig vällingtid.

God kväll.

1 kommentar:

  1. Frukosten och ett glas rosé! Det längtar jag efter! Fast inte samtidigt då :)

    SvaraRadera

Våga fråga! :)