torsdag 12 maj 2011

On the go!

Sitter på tåget mot Gävle och blev just galet kaffesugen av all härlig doft som sprider sig i vagnen.

Kurs i bettregistrering står på agendan idag. Plus lite annat bus och kul inför hela företagets vårfest om en vecka.
Det ser jag fram emot.
Bo på hotell, äta god mat och hotellfrukost! Förhoppningsvis bra föreläsningar och en trevlig fest på kvällen. Kan bli alldeles jättebra tror jag.

Måste även försöka smita iväg på lite snabbshopping när jag är i storstan. En runda på Po.P vore inte helt fel nu när trollet snart fyller år oxå.

Nu ska jag passa på att läsa min bok jag aldrig tar mig tid att läsa hemma. Och kanske vila ögonen lite.

Bilden: moster minsta hjärtegryn. Längtar efter dig!

Trevlig torsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)