onsdag 25 maj 2011

God morgon solsken

Dagens Mirabus: käkar äpple under mysfilten framför Pippi Långstrump.

Vi har ju vår mysmorgon idag när det är onsdag.
Ingen stress, sova så länge vi (lilla fröken) behagar och hinna mysa och pussas innan jobb och förskola ropar.
Dock är det vår sista mysmorgon på ett tag.
Juni, juli och augusti jobbar vi inte kvällar på Folkis så då blir det 7-16 igen. Men det är ju faktiskt skönt att komma hem i normal tid på eftermiddagen istället för 20:30.

Snart är det ju semester oxå och då kan vi ha mysmorgon alla dagar. :)
Shit! Om fyra veckor är det midsommar vilket betyder semester för min del. I åtta veckor, sweet.
Miran och jag får mysa ensamma i tre veckor innan pappsen gör oss sällskap.
Tror vi ska göra en stökresa till Stockholm då kanske och hälsa på mina gamla (fast unga) kursare. Eller vad säger ni A och K? :)

Nä, nu är det dags att ta sig ur pyjamasen.
Trevlig onsdag.

1 kommentar:

  1. Sorry, inget internet därav sent svar..
    En tur till STHLM låter mycket trevligt tycker jag.
    Jag har semester veckan efter midsommar:-)
    Hoppas allt är bra annars..puss o kram

    SvaraRadera

Våga fråga! :)