lördag 28 maj 2011

Sommarfräsch

Kände att det var dags för lite sommarkänsla i bloggen. Så vi testar så här ett tag.

Mirabus sover efter en dag full av lek, bus och pizza. :)
Pär är borta och kollar på fotboll med grabbarna och jag sitter i soffan med godispåsen på ena sidan och Martin Stenmark på den andra. Inte så illa... ;)

Förresten! Ni som kollar på Big Brother; vilket sjukt avsnitt det var igår! Helt galet. Jag är imponerad att de kunde hålla masken och vara "frysta" när familjemedlemmar dök upp efter så där 90 dagar isolerade. Crazy. Jag fick tårar i ögonen flera gånger. Blödig? Ja tack. Tror det är nån sorts biverkning av mammarollen..

Imorn är det morsdag oxå. Undrar vad Mira (läs: Pär) vill överraska mamma med...?
En löprunda vid valfri tidpunkt har jag i alla fall önskat mig. :)

God kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)