fredag 14 oktober 2011

Gullhjärtat

Eftersom vi är lediga idag passade vi på att ta sovmorgon.
Inte förrän vid 8 deklarerade Miran att det var morgon. Skönt.
Men när jag bar över henne till mig kände jag den där värmen från den lilla kroppen. Febervärmen. :(
Inte så mycket, 38.0, men ändå. Hon hostar lite oxå. Så dagen kommer nog spenderas i soffan mestadels skulle jag tro.

Vi eldar i öppna spisen och har precis ätit frukost.
Pappa Pär åkte till Hassela igår för att leta älgar. Jag laddade upp med glass och chips när jag helghandlade i onsdags så det går nog ingen nöd på lillskruttan och mig. ;)

Och tvätta och städa kan man ju alltid sysselsätta sig med.

Ses!

1 kommentar:

  1. vilken liten gostjej! hoppas hon blir bättre snart och att ni får en fin helg!

    SvaraRadera

Våga fråga! :)