måndag 3 oktober 2011

Tillbaka i vardagen

När vi kommit hem nu på eftermiddagen och lilla fröken ätit massor av chili con carne kröp hon ner under filten i soffan framför Bompa.
Det är inte så himla lätt att köra 110% på förskolan efter en veckas sol, bad och ledighet. :)

Jag har haft en bra dag på jobbet. Fullt ös! Och nu laddar jag för ett Bodypump-pass om en timme. Kommer nog kännas imorn för nu har det gått lite för långt mellan gångerna igen..

Sen vi kom hem från Spanien har jag gått och blivit Satsumasberoende. :) Sura och goda är dom nu, precis som jag vill ha dom.
Närmare jul när dom börjar bli stora, lättskalade och lite söta tycker jag inte alls dom är lika goda. ;)

Nu måste jag röja upp lite här i käket innan det är dags att hoppa i träningskläderna.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)