onsdag 19 oktober 2011

Ser ljuset..

Nu börjar vi verkligen gå varann på nerverna här hemma. Blä för vab, flera dagar dessutom. Extra blä!

Idag har fröken varit ett riktigt trots- och grinmonster så jag tror hon börjar bli frisk. ;) Vi har bråkat om allt känns det som.
Ta av pyjamasen - kaos. Gå och kissa - icke. Posta ett brev - jag vill ha breveeet!!!!! Ja, ni fattar.
Mitt tålamod är heller inte det bästa och längsta efter flera dagars husarrest med hög gnällfrekvens...

Dagens bästa har varit ingen feber och trots humöret en mer igenkännlig Mira. Hon gjorde tidig kväll ikväll efter dusch och hårtvätt. Tror hon somnade omgående. Bra att hon laddar inför förskolan imorn.
Hon sov från 19:30 - 7:30 i natt oxå och jag tror det gör gott för den lilla kroppen efter flera dagars sjukdom.

Till nåt annat. Jag velar om skorna jag köpte igår. Vet inte om dom var "the ones" liksom. Ska kolla lite mer imorn och se om jag byter dom eller inte.
Modellen vill jag ha men det är matt eller blank som är frågan..? I-landsproblem, I know, men ändå. :)

Nu soffläge framför TV'n och äntligen, efterlängtade jobb imorn!

2 kommentarer:

  1. Vi har alla våra ilandsproblem :), själv har jag nyss vart utrikes och hade STORA problem innan jag åkte...vilka kläder skulle jag packa?

    Linda (en av dina bloggläsare som tycker du skriver bra!)

    SvaraRadera
  2. Tack snälla! Mera sånt. :)

    SvaraRadera

Våga fråga! :)