lördag 12 maj 2012

Hemma

Nu har vi kommit hem med vår lilla lillebror.
Tänkte ett tag stanna på BB till imorn men kände ju längre dagen gick att det vore skönt att komma hem.
Hemma är alltid hemma.

Olle finner sig än så länge till rätta väldigt bra. Har sovit i bilstolen sen vi kom hem. Nu flyttade jag över honom till vagnen och han verkar inte ha nån plan på att vakna än på en stund.

Jag känner mig mycket piggare idag än igår. Då hade jag duktigt ont i magen och såret men idag är det mycket bättre. Nu har dock mjölken runnit till och det ömmar något högre upp istället..

Miran och pappsen har donat ute på altanen och tagit fram utemöblerna. Nu skulle dom åka ner till sjön en snabbis och prova att fiska lite.
Gostumpan våran som blev så stor helt plötsligt.

Jag fortsätter vila mig i form här i soffan. Är nog matdags för lille herrn snart. Hoppas jag.

Ciao

3 kommentarer:

  1. Än en gång Grattis och nu ska ni ha det så bra hela familjen. Skönt att du mår bra, hörde av din mor att det inte blev riktigt som du tänkt. Njut och må gott hemmavid. Kramar Lena

    SvaraRadera
  2. och nu är du ju mamma till två! kram igen från Lena

    SvaraRadera
  3. Tack Lena! Nu ska vi mysa på här hemma. Nej, det blir inte alltid som man vill men det gick ju väldigt bra trots allt. Ska ändra bloggnamnet, jag vet! :) Kram

    SvaraRadera

Våga fråga! :)