tisdag 8 maj 2012

Redo

Nu är vi redo för vårt älskade syskons ankomst.
Materialmässigt i alla fall.

Inhandlade idag det sista som saknades i prylväg; en badbalja och badtermometer.
Den efter Mira fick åka på soptippen då den blivit klibbig som klister av all badolja och för dålig rengöring mellan badningarna mest troligt.

Jag då? Jo tack, det rullar.
Ingen dramatisk förbättring men det går åt rätt håll och jag har mindre ont i bihålorna idag. Har inte behövt ta nån Alvedon alls hittills, det är bra betyg.

Har varit till MVC på förmiddagen och lämnat blodprov inför torsdagen och sen hälsade jag på mina kära kollegor en snabbis då jag även behövde fylla på tandborstförrådet till lilla M.

Nu väntar jag på P som jobbar hemma idag och just nu är och hämtar lunch från Hot Chili, mums!

Och vet ni? BB-väskan är packad! :)

Pling.

2 kommentarer:

  1. Tänker på er jättemycket!!
    Lycka till :-)
    Kramizar A

    SvaraRadera
  2. Tack, det värmer. Kraam

    SvaraRadera

Våga fråga! :)