onsdag 9 maj 2012

Nu så..

Har precis nattat ett litet pyre som imorn nattas som storasyster.
Det känns vemodigt, spännande, nervöst, fantastiskt och läskigt.
Vår lilla stora tjej.

Oj, oj, oj. Mitt i det här inlägget fick jag en melt down och behövde gråta i P's famn en stund.
Det är väl alla känslor, blandat med nervositet som kommer över mig.

Har fram till nu bara tänkt på penicillin och näsdukar typ. Att det är dagen D imorn har liksom kommit i andra hand.
Men jag längtar nåt otroligt mitt i nervositeten oxå.
Tänk att vi inom ett dygn får träffa den lilla minimänniska som tillsammans med Mira kommer bli det allra värdefullaste. Galet. Och alldeles underbart.

Den söta chokladkakan kom mormor med ikväll. Precis vad jag behöver till morgondagen.
Mammor vet. :)

Nu ska jag duscha med en speciell tvål inför morgondagen och sen blir det Grey's innan sängen.

Återkommer som tvåbarnsmamma!

Kram och puss

2 kommentarer:

  1. Stort lycka till! Så spännande! Det är mycket känslor, när jag hörde Isaks röst i telefonen när vi var på BB grät jag en flod! Så stort att veta att man kommer hem och förändrar hans liv för alltid! Kram från Marie m familj ( Tessas "syrra")

    SvaraRadera

Våga fråga! :)